GIMNAZJALISTO - KONIECZNIE TO PRZECZYTAJ

Rekrutacja 2017/2018

Zapraszamy na naszą nową stronę internetową
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO i USTAWICZNEGO
nr 2 w Wadowicach

Klasa II Liceum Sportowo-Turystycznego z Gorzenia w Krościenku nad Dunajcem – dzień trzeci.

Dzień trzeci to powrót do sportów wodnych. Tym razem szlifowaliśmy nasze umiejętności kajakowe. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy do zatoki w Kluszkowcach, jednego z bardziej urokliwych miejsc nad Jez. Czorsztyńskim. Miejsce doskonałe do plażowania jak również jako początek kajakowej wędrówki. Po rozładowaniu sprzętu nasi instruktorzy przypomnieli podstawowe zasady bezpieczeństwa a po zejściu na wodę, podstawowe elementy manewrowania kajakiem. Wyruszyliśmy więc w kierunku kolejnej większej zatoki, znajdującej się u podnóża zamku czorsztyńskiego. Pozostawiliśmy kajaki pod opieką jednego z instruktorów i wspięliśmy się na wzgórze, nad którym zamek górował. Z jego murów roztacza się malowniczy widok na zalew oraz znajdujący się po przeciwnej jego stronie zamek w Niedzicy. Po zapoznaniu się z historią zamku wróciliśmy do pozostawionych na brzegu kajaków. Stąd ścigaliśmy się ze statkami wycieczkowymi opływając  jezioro dookoła podziwiając panoramę zamku w Niedzicy, tym razem z wody. Po czterech godzinach kajakowania wróciliśmy do zatoki w Kluszkowcach, gdzie uczniowie mieli szanse spróbować swoich sił pływając w kajakach jednoosobowych. Nie był to ich pierwszy raz, biorąc pod uwagę, że brali już udział w spływie kajakowym na Jez. Międzybrodzkim. Po krótkim plażowaniu wróciliśmy na teren ośrodka. Dobry smaczny obiadek a potem tradycyjny już spacer po Krościenku. Dalsza część dnia upłynęła na grillowaniu, ale na tym nie koniec. Nauczyciele przygotowali nam kolejna niespodziankę – Krościenko by night . Tak oto przed północą mieliśmy okazję zobaczyć nocne życie Krościenka, czyli urokliwe puste ulice, pięknie oświetlony most i czternastowieczny kościółek.

W czwartek czeka na nas Szczawnica i jej atrakcje. Ale o tym dopiero jutroJ